Każdy nasz produkt jest dokładnie opisany i zawiera tabelę rozmiarową obok wyboru rozmiaru oraz informacje te dostępne są w karcie specyfikacji producenta.
Czy sprzedawane przez Was produkty są oryginalne?
W naszym asortymencie znajdziesz wyłącznie oryginalne produkty kultowej amerykańskiej marki Fruit of the Loom oraz Russell.
Skąd pochodzą produkty?
Nasza odzież pochodzi z niemieckiej centrali Fruit of the Loom, a każdy nasz produkt ma wszytą oryginalną metkę z rozmiarem.
Mam pytanie dotyczące konkretnego produktu
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące sprzedawanych przez nas produktów zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Czy mogę zapłacić za pobraniem?
Jak najbardziej, każde zamówienie może być opłacone za pobraniem, a w przypadku zamówień powyżej 200 zł wysyłamy za darmo.
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Niestety nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Jeśli zamówiony towar nie przypadnie Ci jednak do gustu – zawsze możesz skorzystać z prawa zwrotu i go odesłać.
Jaki jest koszt dostawy?
W naszym sklepie dostępne są następujące możliwości dostawy i płatności:
Wysyłka kurierska: płatność
przelewem na nasze konto lub szybkimi płatnościami Tpay – dostawa 14,90 zł
płatność kurierowi przy odbiorze – dostawa 19,90 zł
zamówienie powyżej 200 zł - wysyłka gratis
Wysyłka do paczkomatu:
płatność przelewem na nasze konto lub szybkimi płatnościami Tpay – dostawa 12,90 zł
zamówienie powyżej 200 zł - wysyłka gratis
Jaki jest czas dostawy i jakimi firmami wysyłacie towar?
Wszystkie paczki wysyłane są za pomocą firmy kurierskiej InPost, czas dostawy to zazwyczaj 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki.
Czy mogę zamówić telefonicznie lub mailowo?
Oczywiście. Jeśli masz problem z zamówieniem przez nasz sklep zadzwoń 89 675 00 40 lub napisz na [email protected], a złożymy zamówienie za Ciebie. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Jakie formy płatności udostępniacie?
Umożliwiamy szybkie płatności za pomocą firmy Tpay.com, płatności odroczone PayPo.pl, tradycyjny przelew bankowy na nasze konto oraz opcję płatności za pobraniem.
Nie mam konta w banku - jak mogę u Was zamówić?
Jeśli nie masz konta bankowego możesz zamówić za pobraniem lub dokonać płatności na poczcie lub banku.Jeśli chcesz skorzystać z drugiej opcji wybierz płatność przelewem i zapłać na wskazane w potwierdzeniu płatności dane.
Mojego pytania nie ma na liście.
Jeśli Twojego pytania nie ma na liście – skontaktuj się z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Telefon 89 675 00 40 lub email [email protected].
Chce się czegoś dowiedzieć o moim zamowieniu
Gdzie znajdę numer zamówienia?
Po poprawnie złożonym zamówieniu numer zamówienia przychodzi na wskazany w zamówieniu adres mailowy. Prosimy o sprawdzenie folderu spam.
Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie skrzynki spam. Klienci są informowani o każdym etapie zamówienia o jego przebiegu. Jeśli po sprawdzeniu niechcianych wiadomości masz jakieś pytania – skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo!
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Jeżeli otrzymałeś od nas numer trackingowy z firmy kurierskiej oznacza to, że zamówienie zostało wysłane. Status przesyłki można sprawdzić pod adresem śledzenie przesyłek wpisując swój numer. W przypadku jakichkolwiek problemów lub przedłużonego czasu dostawy zapraszamy do kontaktu.
Chcę zrezygnować z zamówienia.
Jeśli zamówienie otrzymało numer trackingowy z firmy kurierskiej nie ma możliwości zmiany adresu i zawartości paczki. Po odebraniu paczki możesz zgłosić zwrot i ją odesłać – zwrócimy Ci pieniądze.
Chcę zmienić dane adresowe lub zamówienie.
Jeśli zamówienie otrzymało numer trackingowy z firmy kurierskiej nie ma możliwości zmiany adresu i zawartości paczki.
Opłaciłem zamówienie i otrzymałem informację o anulowaniu zamówienia.
Czasami taka sytuacja ma miejsce, że mimo płatności (najczęściej przez Tpay.com) zamówienie ma status anulowane. Dzieje się tak ponieważ nasz sklep nie otrzymuje w przeciągu godziny informacji z Tpay o pozytywnej płatności. Nie ma jednak powodu do zmartwień, czasami potwierdzenia przychodzą z opóźnieniem, a wtedy zamówienie automatycznie otrzymuje status „W trakcie realizacji”. Jeśli masz jakiekolwiek pytania związane ze statusem swojego zamówienia, jest ono cały czas anulowane mimo płatności – skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Jakie formy płatności udostępniacie?
Umożliwiamy szybkie płatności za pomocą firmy Tpay.com, płatności odroczone PayPo.pl, tradycyjny przelew bankowy na nasze konto oraz opcję płatności za pobraniem.
Nie dostałem potwierdzenia płatności
Prosimy o sprawdzenie skrzynki spam. Klienci są informowani o każdym etapie zamówienia łącznie z potwierdzeniem płatności. Jeśli po sprawdzeniu niechcianych wiadomości masz jakieś pytania – skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo!
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Jeżeli otrzymałeś od nas numer trackingowy z firmy kurierskiej oznacza to, że zamówienie zostało wysłane. Status przesyłki można sprawdzić pod adresem śledzenie przesyłek wpisując swój numer. W przypadku jakichkolwiek problemów lub przedłużonego czasu dostawy zapraszamy do kontaktu.
Jak mogę śledzić status przesyłki?
Sprawdź mail, z którego dokonywane było zamówienie. Na niego powinien przyjść indywidualny numer trackingowy.Status przesyłki można sprawdzić pod adresem śledzenie przesyłek wpisując swój numer. W przypadku jakichkolwiek problemów lub przedłużonego czasu dostawy zapraszamy do kontaktu.
Nie otrzymałem jeszcze przesyłki. Co się z nią dzieje?
Każde opłacone zamówienie otrzymuje indywidualny numer przesyłki, która umożliwia jej śledzenie. Numer nadania przychodzi na ten sam mail, z którego złożone zostało zamówienie. Status przesyłki można sprawdzić pod adresem śledzenie przesyłek wpisując otrzymany numer. Dostarczenie przesyłki zajmuje najczęściej 1-2 dni robocze od momentu odebrania ich z naszego magazynu. W przypadku jakichkolwiek problemów lub przedłużonego czasu dostawy zapraszamy do kontaktu.
Mojego pytania nie ma na liście.
Jeśli Twojego pytania nie ma na liście – skontaktuj się z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Telefon 89 675 00 40 lub email [email protected].
Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem.
Chcę zareklamować towar.
Jeśli chcesz zareklamować produkt w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Drugim krokiem będzie odesłanie do nas reklamowanego produktu wraz z uzupełnionym formularzem reklamacji. Aktualne dane do zwrotu reklamowanego towaru znajdziesz w formularzu.
Otrzymałem uszkodzony/niepełnowartościowy towar.
Bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację, niestety takie sytuacje bardzo rzadko się zdarzają. Koniecznie nas o tym poinformuj mailowo lub telefonicznie. Drugim krokiem będzie odesłanie do nas reklamowanego produktu wraz z uzupełnionym formularzem reklamacji. Aktualne dane do zwrotu reklamowanego towaru znajdziesz w formularzu.
Otrzymałem zły towar lub inną niż zamawiana liczbę sztuk.
Bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację – musiał nastąpić błąd w pakowaniu. Koniecznie nas o tym poinformuj mailowo lub telefonicznie. Drugim krokiem będzie odesłanie do nas reklamowanego produktu wraz z uzupełnionym formularzem reklamacji. Aktualne dane do zwrotu reklamowanego towaru znajdziesz w formularzu.
Jak mogę sprawdzić status reklamacji?
Status reklamacji sprawdzisz kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo.
Jak mogę dokonać zwrotu towaru?
Jeśli chcesz dokonać zwrotu w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Drugim krokiem będzie odesłanie do nas produktu wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu. Aktualne dane do zwrotu towaru znajdziesz w formularzu.
Kto pokrywa koszt zwrotu?
Wysyłkę towaru do nas pokrywa Klient. Koszt zależy od wybranej formy wysyłki, jednak nie powinien przekroczyć 20 zł. Wysyłając towar do nas pamiętaj, że NIE przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Czy mogę zwrócić towar zakupiony na firmę?
Niestety w przypadku zakupu na firmę nie masz możliwości zwrotu towaru, jednak masz możliwość jego wymiany.
Zgodnie z https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/konsument/ konsument to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (np. zawarcia umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Kupując towar na firmę nie jesteś konsumentem i nie obowiązuje Cię prawo konsumenckie, a co za tym idzie przywileje z nim związane (zwrot, wymiana towaru).
Czy mogę zwrócić używany towar?
Niestety, ale zwracany towar nie może nosić żadnych śladów używania.
Jak mogę sprawdzić status zwrotu?
Status zwrotu sprawdzisz kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo.
Jak mogę dokonać wymiany towaru?
Jeśli chcesz dokonać wymiany w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Drugim krokiem będzie odesłanie do nas produktu wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu. Aktualne dane do wymiany towaru znajdziesz w formularzu.
Kto pokrywa koszt wymiany?
Wysyłkę towaru do nas pokrywa Klient. Koszt zależy od wybranej formy wysyłki, jednak nie powinien przekroczyć 20 zł. Wysyłając towar do nas pamiętaj, że NIE przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Wymieniony towar wyślemy do Ciebie na nasz koszt.
Czy mogę wymienić towar zakupiony na firmę?
Tak, masz możliwość wymiany towaru. Przy zakupie na firmę nie masz możliwości jego zwrotu.
Czy mogę wymienić używany towar?
Niestety, ale zwracany towar nie może nosić żadnych śladów używania.
Jak mogę sprawdzić status wymiany?
Status wymiany sprawdzisz kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo.
Mojego pytania nie ma na liście.
Jeśli Twojego pytania nie ma na liście – skontaktuj się z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Telefon 89 675 00 40 lub email [email protected].