Odzież firmowa i reklamowa
Odzież firmowa - stwórz tożsamość swojej firmy
Odzież firmowa utrzymana w kolorach kojarzących się z Twoją marką, o podobnym kroju, pozwala stworzyć unikatową tożsamość dla Twojej firmy. Ten sposób wykorzystania odzieży pracowniczej pozwala stworzyć unikatowy wizerunek marki i zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów. Identyczne ubrania robocze pozwalają także identyfikować się pracownikom jako jeden zespół, który powinien współpracować.
Oprócz funkcji marketingowych odzież reklamowa służy Twoim pracownikom jako ubranie na zmianę. Odzież robocza musi chronić pracownika przed ryzykiem wypadku lub uszkodzenia ciała. Na przykład mocniejszy materiał będzie mógł chronić pracownika magazynu budowlanego przed skaleczeniem się ostrą krawędzią jakiegoś elementu. Tania odzież robocza sprawdza się natomiast w sklepach odzieżowych i innych bezpiecznych miejscach pracy.
Ubrania firmowe z logo firmy mogą stanowić zatem doskonałą reklamę Twojej marki. Jednocześnie taka odzież ochronna spełnia warunki BHP i pozwala poczuć się pracownikom bezpieczniej. Odzież pracownicza często posiada dużo większą wytrzymałość od zwykłych ubrań lub posiada dodatkowe właściwości, jak skuteczna ochrona przed wysoką temperaturą.
Odzież reklamowa - często zadawane pytania (FAQ)
Czy odzież firmowa zawsze musi być zapewniana przez firmę?
Nie ma ogólnego wymogu wydawania odzieży firmowej pracownikom. Jednak specjalna odzież robocza, zapewniająca bezpieczne wykonywanie obowiązków służbowych, jest wymagana przez zasady BHP. Przykładem mogą być buty robocze ze wzmacnianymi, metalowymi noskami w magazynie, w którym występują ciężkie przedmioty. Podobny przypadek stanowi odzież gastronomiczna, która chroni przed potencjalnych oparzeniem się.
Dlaczego warto inwestować odzież firmową?
Odzież pracownicza, która posiada taki sam krój i kolor, staje się symbolem całej firmy. Widać to szczególnie w przypadku odzieży hotelowej, która utożsamiana jest z danym obiektem wypoczynkowym. Jest to często spotykany sposób prowadzenia marketingu przez firmę, ponieważ odzież reklamowa będzie zawsze wzmacniać wizerunek i rozpoznawalność danej marki wśród klientów oraz gości.
Jak wybrać najlepszą odzież roboczą?
W przypadku odzieży reklamowej największe znaczenie ma identyczny wygląd pracowników, który będzie stanowić ważne skojarzenie z Twoją marką. Jednak w wielu przypadkach wymagana jest specjalna odzież firmowa, charakteryzująca się określoną wytrzymałością lub specjalnymi cechami, umożliwiającymi bezpieczne wykonywanie obowiązków przez pracownika.